poniedziałek, 14 stycznia 2013

Libster Award .

Zostałam nominowana do Libster Award za co dziękuję. Na poprzednim blogu się w to nie bawiłam ,ale może pora zacząć ? :)

Moje odpowiedzi na pytania ' http://www.maddiefriendsonedirection.blogspot.com '
1. Dlaczego właśnie lubisz One Direction ?
  - Ponieważ spełnili swoje marzenia pozwalając innym uwierzyć w siebie i także dążyć do ich spełnienia .Poza tym są niesamowicie przystojni ,wydają się być fajnymi ,zabawnymi idiotami ,którzy grają na prawdę świetną muzykę :)
2. Up All Night czy Take Me Home ?
  - Zdecydowanie Up All Night :)
3. Byłaś kiedyś na ich koncercie lub po prostu ich spotkałaś ?
  - Z 10 razy .Ale za każdym razem nie zdążyłam zamienić z nimi słowa bo mama akurat mnie obudziła .
4. Jeśli wakacje marzeń to gdzie ?
  - USA/UK .
5. Ulubiona pora roku ?
  - Lato .
6. Co w przyszłości chcesz studiować ?
  - Zamierzam ciągnąc dwa kierunki Jazz i muzyka rozrywkowa i aktorstwo ;)
7. Co myślisz o Taylor ?
  - Suka . Po raz kolejny udowodniła ,że najbardziej w życiu pragnie rozgłosu .
8. Co cię motywuje do pisania ?
  - One Direction ,samym tym ,że są .Po prostu ;)
9. Gdzie spędziłaś sylwestra ?
  - W domu przyjaciółki ze znajomymi .
10. Do której chodzisz klasy ?
  - III gimnazjum .
11. Co myślisz o moim blogu ?
  - Niestety nic bo nie miałam nigdy czasu przeczytać żadnego rozdziału .

Postanowiłam nominować tylko trzy blogi ,ale to ze względu na to ,że są jedynymi ,które tak niesamowicie mnie wciągają i są po prostu niesamowite i bezkonkurencyjne .Nominowałabym ich więcej ,ale zostały już pokończone :)
1. http://babyiamaddictedtoyou11.blogspot.com/
2. http://sweet-sounds-of-his-voice.blogspot.com/
3. http://stones-taught-me-to-fly.blogspot.com/

Pytania dla was :
1. Za co kochacie One Direction ?
2. Co was inspiruje w życiu ?
3. Jak wyobrażacie sobie swoje dorosłe życie ?
4. Który członek zespołu jest według was najprzystojniejszy ?
5. Jakie jest wasze hobby ?
6. Gdzie chciałybyście wyjechać ?




1 komentarz:

  1. Odpowiem ci tutaj na te pytania, bo ogólnie nie bawię się w Libster Award, ale dla ciebie zrobię wyjątek :)
    1. Za co kocham One Direction ? Za ich muzykę i głosy, które powodują uśmiech na mojej twarzy. Za to, że dbają o fanów i są prawdziwi. No i przede wszystkim za to, że mimo osiągniętej sławy są dalej tacy zwariowani jak za czasów x-factor'a :)
    2. W życiu inspirują mnie osoby, które mimo trudności realizują swoje pasje i marzenia.
    3. Moje dorosłe życie będzie wyglądało całkiem inaczej niż u innych członków mojej rodziny jeśli chodzi o sprawy zawodowe. Będę wyrozumiałą panią psycholog, która będzie po godzinach realizować swoją największą pasję jakim jest taniec. Nie obędzie się też bez przystojnego i kochającego mnie męża i dwójce dzieci. Hahaha, szaleństwo ! :D
    4. Ogólnie to mam słabość do całej piątki, bo każdy ma w sobie coś co powoduje nagłą watę z moich nóg. Jednak gdybym miała wyróżnić jednego, to byłby to Zayn, ponieważ jest niesamowicie męski.
    5. Moim hobby i zarazem pasją od zawsze jest taniec ♥
    6. Nowy Jork lub Londyn :)

    OdpowiedzUsuń